In Mijn TVM is een stuk gebruikersbeheer toegevoegd, waarin u aan verschillende medewerkers verschillende rechten kunt geven ten aanzien van de functionaliteiten. U kunt:
Wijzigingen doorgeven wat betreft rijdend materieel
Mijn TVM is beschikbaar voor alle direct verzekerden van TVM. Tussenpersonen kunnen gebruik maken van de oude Mijn TVM. Heeft u nog geen toegang tot de Mijn TVM? Neem dan contact met ons op via (0528) 29 22 99 of online@tvm.nl.
De hoofdgebruiker heeft toegang tot zijn beschikbaar gestelde bedrijven welke door TVM zijn geacti-veerd. De subgebruikers kunnen hier toegang tot krijgen zodra de hoofdgebruikers de bedrijven toe-wijzen aan de subgebruikers.
U kunt via de knop “Gebruikers” extra gebruikers toevoegen en/of verwijderen. Bij het toevoegen of wijzigen van een gebruiker is er de mogelijkheid om een bedrijf te activeren en hierna accountrechten aan toe te kennen.
Dat kan. U kunt in Mijn TVM onder “Mijn gegevens” en “Notificaties” aangeven dat u de documenten niet uitsluitend digitaal wilt ontvangen. Dit betekent echter wel dat u alle verzekeringsdocumenten per post zult ontvangen.
Uw verzekeringsdocumenten ontvangt u veilig en op één plek in Mijn TVM. U raakt geen poststukken meer kwijt en u beheert uw verzekeringsdocumenten handig op één plek in Mijn TVM. U kunt uw verzekeringsdocumenten 24 uur per dag, zeven dagen per week raadplegen. Naast het gemak dragen we samen een steentje bij aan een beter milieu; het bespaart een hoop papier.
Ja, u ontvangt een e-mail als er nieuwe documenten voor u in Mijn TVM worden geplaatst. De e-mail met de aankondiging van nieuwe documenten sturen wij naar de hoofdgebruiker van Mijn TVM, tenzij u dit anders heeft ingesteld. Uw verzekeringsdocumenten zijn in Mijn TVM beschikbaar zodra de nieuwe versie van Mijn TVM wordt geïntroduceerd.
Verzekeringsdocumenten worden digitaal aangeboden in Mijn TVM en niet meer per post aangeboden. Wilt u de verzekeringsdocumenten toch per post ontvangen? Dan kunt u dit in Mijn TVM instellen.