Heeft u de volgende melding in beeld:
“U bent vanwege veiligheidsredenen automatisch uitgelogd, wellicht omdat u voor langere tijd niet actief bent geweest binnen de applicatie of u beschikt niet over de juiste autorisatie.”
Heeft u gekozen voor ‘Handmatig invoeren’ in Google authenticator, dan kan het zijn dat u de ontvangen sleutel (code) foutief heeft overgenomen. De oplossing hiervoor is om uw account in de app Google authenticator eerst te verwijderen voor u weer opnieuw gaat inloggen in Mijn TVM. Dit account is namelijk gekoppeld aan de eerdere foutief ingevoerde sleutel en hierdoor blijft het account foutieve pincodes genereren.
Heeft u uw smartphone of tablet ingesteld op ‘automatische datum en tijd’?
U krijgt bovenstaande melding ook als u uw smartphone of tablet niet heeft ingesteld op automatische datum en tijd. U vindt dit terug bij ‘Instellingen’ op uw smartphone of tablet. Let op, om weer in te kunnen loggen in Mijn TVM moet u uw account in de app Google authenticator eerst verwijderen. Dit account is namelijk gekoppeld aan de eerdere foutief ingevoerde sleutel en hierdoor blijft het account foutieve pincodes genereren.