Overslaan en naar de inhoud gaan

TVM zero emissie verzekering genomineerd voor Adfiz Prestatie Onderzoek

De onlangs geïntroduceerde zero emissie verzekering van TVM is genomineerd voor het Adfiz Prestatie Onderzoek in de categorie Duurzame Ontwikkeling. Adfiz is de branchevereniging van onafhankelijk financieel adviseurs.

De onlangs geïntroduceerde zero emissie verzekering van TVM is genomineerd voor het Adfiz Prestatie Onderzoek in de categorie Duurzame Ontwikkeling. Adfiz is de branchevereniging van onafhankelijk financieel adviseurs.

Duurzame ontwikkeling

De zero emissie verzekering van TVM werd gekozen uit 45 andere ingezonden initiatieven voor het Adfiz Prestatie Onderzoek. In de categorie Duurzame Ontwikkeling zijn nog 2 andere initiatieven genomineerd: AnsvarIdéa met Ansvar Bewust en a.s.r. met Platform duurzaam wonen.

TVM: Transitie naar zero emissie vervoer

Met de Zero emissie verzekering wil TVM elektrisch en waterstof aangedreven voertuigen voor transport en logistiek verzekerbaar houden. De verzekering biedt een aantal extra dekkingen om de extra risico's van deze voertuigen beter te ondervangen. Zo helpt de verzekeraar transportondernemers bij de transitie naar zero emissie vervoer, zodat ze in 2030 aan alle eisen verplichtingen voldoen.

AnsvarIdéa: Circulaire economie

De tweede genomineerde is AnsvarIdéa met Ansvar Bewust. De Ansvar Bewust-lijn bestaat uit 4 verzekeringsproducten die aansluiten bij een duurzame levensstijl. Het gaat daarbij om verzekeringsproducten die niet alleen de focus leggen op financiële compensatie bij schade, maar ook op het aanbieden van maatschappelijke en economische services. Zo wil AnsvarIdéa bijdragen aan het realiseren van een betrokken en circulaire economie.

a.s.r.: Verduurzaming financiële producten

a.s.r. is genomineerd met het Platform duurzaam wonen. Via het Platform duurzaam wonen biedt a.s.r. klanten inzicht in verduurzamingsopties en de mogelijkheden om dit te financieren en verzekeren. Samen met financial influencer PorteRenee.nl en Milieu Centraal worden blogs, interviews, vlogs, podcasts etc. gemaakt om bezoekers inzicht te bieden in de opties die ze hebben om te verduurzamen. Zo wil a.s.r. van verduurzaming en financiële producten een high interest product maken.

Half december worden de genomineerden voor de andere themaprijzen bekendgemaakt. De winnaars per categorie worden op 12 januari bekend gemaakt tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst.

Meer over zero emissie