Overslaan en naar de inhoud gaan

TVM schadeservice: antwoorden op veelgestelde vragen

Continuïteit in de bedrijfsvoering is belangrijk voor elke ondernemer. TVM wil graag de ondernemer ontzorgen en alles in het werk stellen om stilstand bij een schadegeval zoveel mogelijk tot een minimum te beperken. Erik de Haan, manager Frontoffice Schade van TVM, geeft aan wat TVM schadeservice inhoudt.

29 april 2020

Continuïteit in de bedrijfsvoering is belangrijk voor elke ondernemer. TVM wil graag de ondernemer ontzorgen en alles in het werk stellen om stilstand bij een schadegeval zoveel mogelijk tot een minimum te beperken. Erik de Haan, manager Frontoffice Schade van TVM, geeft aan wat TVM schadeservice inhoudt.

5 vragen en antwoorden

1.    Waar loopt de ondernemer tegenaan bij schade?

Een schade kost altijd tijd, geld en het zorgt voor regelwerk en vaak duurt het schadeherstel langer dan gehoopt. Het kan lastig zijn om de juiste schadehersteller te vinden. Tijdens stilstand van het beschadigde voertuig lopen de inkomsten regelmatig terug, maar lopen de kosten wel door. Een dag stilstand kost een ondernemer al snel EUR 1000 per dag.

2.    Wat houdt TVM schadeservice in en wat wil TVM verzekeringen met deze service bereiken?

TVM wil een toegevoegde waarde voor klanten creëren door een verbeterde dienstverlening bij schade om zodoende onnodig langere stilstand te verminderen en schade te beperken. Met als resultaat een meer dan excellente klantervaring!

3.    Hoe denkt TVM verzekeringen dat te gaan bereiken?

Wij hebben een landelijk dekkend netwerk met topschadeherstellers ingericht. Met hen zijn goede afspraken gemaakt met betrekking tot kwaliteit en snelheid van het schadeherstel tegen een acceptabel tarief.

4.    Komen alle klanten van TVM verzekeringen in aanmerking voor de TVM schadeservice?

De doelstelling is om op dit moment klanten die rechtstreeks bij TVM verzekerd zijn met 1 tot 20 trekkende eenheden in eerste instantie deze schadeservice aan te bieden. De schadeservice geldt overigens voor trekkend en getrokken materieel. Klanten die hiervoor kiezen, krijgen een aantekening op hun polis en bij schade kunnen ze dan gebruik maken van de voordelen die TVM schadeservice biedt.

5.    Welke voordelen ervaar ik als klant als ik TVM schadeservice afneem?

Naast een kwalitatief goed en snel herstel verleent TVM binnen TVM schadeservice een korting van EUR 500 op het eigen risico. Daarnaast is er sprake van een mobiliteitsvergoeding voor de vrachtwagen tijdens de reparatieduur, waardoor u vervangend vervoer kunt regelen. Wanneer nodig wordt uw voertuig gehaald en teruggebracht en voor aflevering wordt het voertuig door de wasstraat gehaald. Al met al een totaalconcept, waarbij u als klant ontzorgd wordt en uw voertuig in goede handen is en netjes wordt afgeleverd. TVM schadeservice helpt u snel weer op weg.

Meer weten?

Lees hier alles over TVM schadeservice. Of neem gerust contact op met uw accountteam.