Alle verzekeringsdocumenten in Mijn TVM
Als u uw verzekering rechtstreeks bij TVM hebt gesloten en als u een Mijn TVM-account hebt, dan staan uw polissen, nota's, verzekeringsbewijzen en specifieke verklaringen in de Mijn TVM-omgeving. U ontvangt deze verzekeringsdocumenten dus niet meer via de post.

Gebruikt u Mijn TVM?
Dan ontvangt u uw verzekeringspapieren voor 2023 niet langer per post, maar staan deze voor u klaar in Mijn TVM. Zo heeft u uw post handig bij elkaar en beschikt u altijd en overal over uw verzekeringsgegevens. En besparen we samen heel veel papier.
Heeft u nog geen Mijn TVM? Vraag dan snel een account aan
Neem hiervoor contact op met uw accountteam. Zij kunnen een account voor u aanmaken, waarna u direct aan de slag kunt met Mijn TVM. Lees hier meer over Mijn TVM.
Uw documenten staan in Mijn TVM
Als er een nieuw document beschikbaar is ontvangt u een e-mail met een verwijzing naar onze online omgeving Mijn TVM (www.mijn.tvm.nl). In Mijn TVM kunt u uw verzekeringsgegevens online via een beveiligde omgeving beheren, 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Controleer uw e-mailadres
De notificatieberichten worden per e-mail gestuurd naar uw ingestelde adres. Klopt dit adres? Dan hoeft u niets te doen. Wilt u de berichten op een ander e-mailadres ontvangen? Dat kunt u dit heel eenvoudig wijzigen in de instellingen van uw profiel op Mijn TVM. U kunt hier ook een apart e-mailadres instellen voor berichten over uw nota’s.
Alleen uw groene kaarten (IVB) per post?
U kunt er voor kiezen al uw polissen, nota’s en groene kaarten digitaal te ontvangen. Wilt u de groene kaarten toch per post blijven ontvangen? Dan kunt u dit heel eenvoudig aangeven in de instellingen van uw profiel op Mijn TVM.
Berichtgeving over mogelijke schadeafhandeling en herinneringen verandert niet
De schadeafhandeling blijft ongewijzigd, u ontvangt de berichten net als nu per post of per e-mail. Herinneringen van nota’s ontvangt u altijd per post.
Meer weten over Mijn TVM?
