Wij streven ernaar u binnen een dag een antwoord te geven
Als het langer duurt: binnen 10 dagen duidelijkheid wanneer we een antwoord hebben
Mijn TVM: altijd inzicht in uw documenten en verzekeringszaken en wijzigingen doorvoeren, nieuwe voertuigen aanmelden
Persoonlijke afspraak: als u persoonlijk advies nodig heeft van een accountmanager
Post: wij verzenden onze post met de 48-uursservice van PostNL
Bekijk onze pagina over klachten: als u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Reactietermijn:
Binnen 3 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging van uw klacht.
U krijgt binnen 10 werkdagen van ons een eerste inhoudelijke reactie
Lukt reageren binnen 10 werkdagen niet, dan informeren wij u zo spoedig mogelijk over de reden van de vertraging. We laten u ook weten wanneer u wel een inhoudelijke reactie kunt verwachten
U ontvangt binnen 10 dagen een reactie zodra wij alle benodigde gegevens hebben ontvangen. We streven ernaar om u binnen 2 dagen een antwoord te geven
Als het niet lukt om binnen 10 dagen te reageren, dan laten we u weten wanneer we uw verzoek voor een nieuwe verzekering of een wijziging hebben beoordeeld
Bij een acceptatieverzoek voor meerdere voertuigen of een geheel bedrijf krijgt u meestal acceptatie onder voorbehoud van een akkoord. De tijd die daarvoor nodig is, wordt meestal overbrugd met een voorlopige dekking
Om uw vraag of acceptatie te kunnen behandelen hebben we soms meer gegevens nodig. Denk aan informatie over uw bedrijf, uw werknemers of uw (werk)materieel
Binnen 10 dagen na het afsluiten of aanpassen van een verzekering ontvangt u een polis
Gaat de verzekering op een later tijdstip in, dan ontvangt u de polis voordat de verzekering ingaat
U ontvangt een groene kaart bij de polis voor motorrijtuigenverzekering waarvoor een groene kaart (een internationaal verzekeringsbewijs) moet worden afgegeven
TVM schademeldingsdienst: bij een schademelding neemt u contact op met de TVM schademeldingsdienst
Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging dat de melding is ontvangen en hoe het verdere verloop van de schadeafwikkeling is
E-mails of post over een gemelde schade waarop een reactie gewenst is, behandelen wij binnen 10 werkdagen. Dit geldt ook voor een transportschade of, een schade in het buitenland die u meldt bij TVM schademeldingsdienst.
Als wij over alle gegevens beschikken die nodig zijn om een uitkering te doen, dan ontvangt u binnen 10 werkdagen de desbetreffende uitkering
Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging dat de melding of het rechtshulpverzoek is ontvangen en hoe het verdere verloop van de behandeling is
E-mails of post over een gemelde schade of geschil waarop een reactie gewenst is, behandelen wij binnen 10 werkdagen
De uitkering voor de module Ziekteverzuim van MedewerkerTotaal Pakket is één keer per maand
Schademeldingen voor verzekeringen gesloten via TVM intermediair worden gemeld bij TVM intermediair
TVM intermediair zorgt dan voor aanmelding van de schade bij de betrokken verzekeringsmaatschappij of wikkelt de schade zelf af binnen de daarvoor vastgestelde richtlijnen van de maatschappij