Overslaan en naar de inhoud gaan

Rechtshulp­verzoeken: wat zijn de stappen?

Het is van belang dat u ieder geschil waarbij u rechtsbijstand nodig heeft zo snel mogelijk bij ons meldt. Dit kan om een zakelijk geschil gaan, een geschil met uw personeel maar ook om schade door een ongeval in binnen- of buitenland die verhaald moet worden. Samen met u kijken we naar uw probleem en hoe we dat snel en deskundig voor u kunnen oplossen.

Rechtshulpverzoeken - vrachtwagen | TVM verzekeringen

Specifieke kennis en ervaring van de transportbranche

Onze kracht is dat we beschikken over specifieke kennis en ervaring van de branche. Daardoor kunnen we u gericht ondersteunen en adviserenOns doel is om u te ontzorgen, dat doen we graag.

Persoonlijk en betrokken 

Elk dossier is uniek en vraagt een andere aanpak. Nadat u uw zaak bij ons gemeld heeft kijken we eerst of de zaak onder de dekking van uw verzekering valt. Als dat niet het geval is nemen we contact met u op om uit te leggen waarom de zaak niet onder de dekking van uw rechtsbijstandverzekering valt. 

Op de hoogte van ontwikkelingen 

Als uw zaak onder de dekking valt gaan we voor u aan de slag. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om te bespreken welke actie nodig is om voor u het beste resultaat te halen. Natuurlijk houden we u op de hoogte van de ontwikkelingen in uw zaak. U kunt ons altijd rechtstreeks bellen als u toch nog een vraag of extra uitleg nodig heeft.  

Als uw zaak is afgerond en het dossier kan worden gesloten, dan krijgt u daarvan bericht van ons.

Melden kan telefonisch, maar ook per mail.

Stuur direct de belangrijkste documenten mee, dan gaan we snel voor u aan de slag.

Deskundige medewerkers

De medewerkers van TVM rechtshulp beschikken over juridische kennis en over specifieke kennis en ervaring in de branche. Dat is onze kracht. Daardoor kunnen we u gericht ondersteunen en adviseren.  

U mag ervan uit gaan dat al onze rechtshulpverleners beschikken over een passende opleiding en vaardigheden, aangevuld met sectorspecifieke kennis. Deze kennis houden we op peil door opleidingen en kennissessies te volgen.  

Binnen onze teams bespreken we de actuele ontwikkelingen. Hoe we dat doen staat in ons opleidingplan.