Duidelijke taal
“Veel eigen rijders weten simpelweg niet wat ze moeten verzekeren. Dat maakt onzeker,” vertelt Gerard. “Wij leggen uit waar je aan moet denken, welke risico’s er zijn en hoe je die kunt afdekken. Niet vanuit dikke polisboeken, maar in duidelijke taal.”
Een vast aanspreekpunt
Gerard is hét aanspreekpunt voor zijn relaties. Geen chatbot, geen wachtrijen, maar iemand met verstand van transport aan de telefoon. “Als er vragen zijn over dekkingen, schades of mutaties, bellen of appen klanten me direct. Korte vragen, grote vragen… het maakt niet uit. Dat persoonlijke contact vinden ze prettig.”
Vanuit de Ondernemersdesk wordt elke relatie minimaal eens per drie jaar gebeld voor een onderhoudsgesprek. Gerard voert die gesprekken samen met collega's. “Maar klanten weten me altijd te vinden. Dat vertrouwen is belangrijk.”
Waarom kiezen eigen rijders voor TVM?
Gerard hoeft er niet lang over na te denken en somt een lijst met voordelen op:
- Speciaal voor de transportsector
- Persoonlijk en snel contact
- Korte lijnen, geen anonieme helpdesks
- Goed ingerichte dekkingen voor elk soort vervoer
- Alles onder één dak en inzichtelijk via Mijn TVM
“Eigen rijders en ZZP'ers weten dat dingen goed én snel geregeld worden. Dat is precies waarom zzp’ers voor ons kiezen.”