Overslaan en naar de inhoud gaan

Inloggen Mijn TVM nog veiliger Stappenplan voor het activeren van uw Mijn TVM account door gebruik van twee factor authenticatie

Het inloggen in onze digitale omgeving, Mijn TVM, is nu nog veiliger geworden. In de meeste gevallen kunt u hier direct gebruik van maken. Beschikt u over een twee factor authenticatie? In dat geval is het belangrijk dat u de eerstvolgende keer dat u wilt inloggen u uw account activeert. Dit hoeft slechts één keer. We leggen u graag uit hoe u dit kunt doen.

Mijn TVM

Activatiemail ontvangen

Heeft u op 10 maart heeft u een activatiemail ontvangen voor het opnieuw activeren van uw Mijn TVM account? U heeft dan een e-mail ontvangen vanuit onze aanmeldtool. Deze herkent u aan de naam TVM en e-mailadres hallo@login.tvm.nl. In deze mail staat een link ‘doorgaan met registratie’ waarmee u uw wachtwoord moet wijzigen.

Activeer uw account in 3 stappen

  1. Klik op de link ‘doorgaan met registratie’ in de activatiemail
  2. Kies een wachtwoord die voldoet aan de veiligheidseisen 
  3. Koppel de ‘authenticator app’ op uw smartphone (dit hoeft u maar één keer te doen)

    Open de app en voeg een nieuw account toe

    Scan de QR code met de authenticator app

Heeft u de activatiemail niet meer?

Ga dan naar mijn.tvm.nl en klik op ‘hulp bij inloggen’. Kies voor ‘Ik wil mijn account activeren’. Vul hier uw e-mailadres in, dan ontvangt u de activatiemail opnieuw.

U kunt weer inloggen

Heeft u bovenstaande stappen doorlopen? Dan kunt u weer inloggen zoals u gewend bent.

Voor vragen over het inloggen of andere onderdelen van Mijn TVM? Stel ze gerust. Dit kan via online@tvm.nl