In gesprek met klanten over Mijn TVM

Klanten geven hun mening over het proefmodel Mijn TVM. We hebben waardevolle informatie gekregen over de gebruiksvriendelijkheid, navigatie, het zoeken en een schade melden. 

maandag 10 juli 2017

Vorig jaar gingen we met een aantal klanten in gesprek over Mijn TVM. Mijn TVM is een beveiligde internettoepassing waar onze klanten online hun gegevens kunnen inzien, beheren en wijzigingen kunnen doorgeven. We vroegen: Wat kan er beter? Welke functionaliteiten gebruiken jullie veel in Mijn TVM en welke minder? Wat zijn jullie wensen? Inmiddels zijn we al weer een aantal stappen verder. Het eerste proefmodel is gepresenteerd aan en getest door een aantal klanten.

Proefmodel Mijn TVM

We kregen veel feedback van onze klanten. Met alle wensen, aanbevelingen en verbeterpunten zijn wij aan de slag gegaan. Dit resulteerde in een prototype; een proefmodel van Mijn TVM. In het prototype kunnen geen gegevens worden opgevoerd of ingevuld. Het staat niet in verbinding met onze systemen. Alle vooraf ingevoerde gegevens zijn bedacht.

Testen

Maar zijn wij op de goede weg? Worden de wensen van onze klanten vertaald in het proefmodel? Tijd om het te gaan testen. Op maandag en dinsdag 3 en 4 juli was het zover. We gingen naar Son en Breugel en op dinsdag naar Putten. Aan de hand van opdrachten vroegen wij een aantal klanten om Mijn TVM te testen en verbeterpunten aan te geven.

Eerste fase

In de realisatie van Mijn TVM (release 1) worden bestaande functionaliteiten van de huidige Mijn TVM omgeving meegenomen en ontwikkeld met een frisse uitstraling/vormgeving. Het doel van de eerste fase is gebruiksvriendelijkheid. Klanten moeten Mijn TVM waarderen om het gemak van wijzigen van gegevens, mutaties in dekkingen en een schade melden. Het moet voor gebruikers gebruiksvriendelijk en intuïtief zijn in een moderne uitstraling. Dit zijn de belangrijkste punten die door de klanten in 2016 werden genoemd.

Bevindingen

We kunnen terugkijken op twee waardevolle sessies. De klanten gaven hun mening over de navigatie, over het zoeken en een schade melden. Ze waren erg te spreken over de gebruiksvriendelijkheid en vooral ook over de vormgeving van Mijn TVM. Al met al waardevolle informatie waarmee Mijn TVM nog verder verbeterd kan worden.

Vragen?

Wij vinden de mening van onze klanten belangrijk. Wilt ook meedenken over Mijn TVM of heeft u nog vragen? Dan horen wij dit graag:

+31 (0)528 29 22 92klantenservice@tvm.nl

TVM verzekeringen gebruikt cookies o.a. om de website te analyseren en te verbeteren en om ervoor te zorgen dat wij voor u relevante advertenties tonen. Als u doorklikt, gaat u akkoord met het gebruik ervan. Voor meer informatie over onze cookies, klik hier.