
Reactietermijnen
Wat u van ons mag verwachten, reactietermijnen en onze bereikbaarheid.
Telefonische bereikbaarheid TVM klantenservice
- Maandag tot en met vrijdag: van 8.00 uur tot 17.15 uur op +31 (0)528 29 22 92
- 80% van de bellers heeft binnen 30 seconden een antwoord
- Als dat niet lukt: maximaal 5 minuten wachten voordat u een inhoudsdeskundige spreekt
- U kunt ook terwijl u wacht uw telefoonnummer achterlaten en dan bellen wij u terug
- Terugbelverzoek: zelf bepalen wanneer wij u terugbellen
TVM assistance
- TVM assistance, 24/7 bij spoed en nood +31 (0) 528 29 29 11
TVM schademeldingsdienst
- TVM schademeldingsdienst als er schade is, maar geen spoed +31 (0) 528 29 27 00
- Binnen 10 dagen heeft u een reactie op uw mail
- Wij streven ernaar u binnen een dag een antwoord te geven
- Als het langer duurt: binnen 10 dagen duidelijkheid wanneer we een antwoord hebben
Mijn TVM
- Mijn TVM: altijd inzicht in uw documenten en verzekeringszaken en wijzigingen doorvoeren, nieuwe voertuigen aanmelden
Meer contact met TVM
- Persoonlijke afspraak: als u persoonlijk advies nodig heeft van een accountmanager
- Post: wij verzenden onze post met de 48-uursservice van PostNL
Klachten
- Klachten: als u niet tevreden bent over onze dienstverlening
Acceptatie nieuwe verzekeringen en wijzigingen op bestaande verzekeringen
- U ontvangt binnen 10 dagen een reactie zodra wij alle benodigde gegevens hebben ontvangen. We streven ernaar om u binnen 2 dagen een antwoord te geven
- Als het niet lukt om binnen 10 dagen te reageren, dan laten we u weten wanneer we uw verzoek voor een nieuwe verzekering of een wijziging hebben beoordeeld
- Bij een acceptatieverzoek voor meerdere voertuigen of een geheel bedrijf krijgt u meestal acceptatie onder voorbehoud van een akkoord. De tijd die daarvoor nodig is, wordt meestal overbrugd met een voorlopige dekking
- Om uw vraag of acceptatie te kunnen behandelen hebben we soms meer gegevens nodig. Denk aan informatie over uw bedrijf, uw werknemers of uw (werk)materieel
- Voor acceptatie voor de Ondernemers-AOV is soms een medische keuring nodig
Ontvangen van verzekeringsdocumenten
- Binnen 10 dagen na het afsluiten of aanpassen van een verzekering ontvangt u een polis
- Gaat de verzekering op een later tijdstip in, dan ontvangt u de polis voordat de verzekering ingaat
- U ontvangt een groene kaart bij de polis voor motorrijtuigenverzekering waarvoor een groene kaart (een internationaal verzekeringsbewijs) moet worden afgegeven
Schadebehandeling en verzekeringsuitkering
- TVM schademeldingsdienst: bij een schademelding, of rechtshulpverzoek neemt u contact op met de TVM schademeldingsdienst
- Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een bevestiging dat de melding is ontvangen en hoe het verdere verloop van de schadeafwikkeling is
- E-mails of post over een gemelde schade waarop een reactie gewenst is, behandelen wij binnen 10 werkdagen. Dit geldt ook voor een transportschade of, een schade in het buitenland die u meldt bij TVM schademeldingsdienst.
- Als wij over alle gegevens beschikken die nodig zijn om een uitkering te doen, dan ontvangt u binnen 10 werkdagen de desbetreffende uitkering
Ziekmelden van medewerkers
- Uw medewerkers meldt u ziek via Mijn TVM bij TVM verzuimmanagement
- De uitkering voor de module Ziekteverzuim van MedewerkerTotaal Pakket is één keer per maand
Schademeldingen via TVM intermediair
- Schademeldingen voor verzekeringen gesloten via TVM intermediair worden gemeld bij TVM intermediair
- TVM intermediair zorgt dan voor aanmelding van de schade bij de betrokken verzekeringsmaatschappij of wikkelt de schade zelf af binnen de daarvoor vastgestelde richtlijnen van de maatschappij