Menu

Reactietermijnen

Wat u van ons mag verwachten, reactietermijnen en onze bereikbaarheid.

Telefonische bereikbaarheid TVM klantenservice

  • Maandag tot en met vrijdag: van 8.00 uur tot 17.15 uur op +31 (0)528 29 22 92
  • 80% van de bellers heeft binnen 30 seconden een antwoord
  • Als dat niet lukt: maximaal 5 minuten wachten voordat u een inhoudsdeskundige spreekt
  • U kunt ook terwijl u wacht uw telefoonnummer achterlaten en dan bellen wij u terug
  • Terugbelverzoek: zelf bepalen wanneer wij u terugbellen

TVM assistance

TVM schademeldingsdienst

E-mail

  • Binnen 10 dagen heeft u een reactie op uw mail
  • Wij streven ernaar u binnen een dag een antwoord te geven
  • Als het langer duurt: binnen 10 dagen duidelijkheid wanneer we een antwoord hebben

Mijn TVM

  • Mijn TVM: altijd inzicht in uw documenten en verzekeringszaken en wijzigingen doorvoeren, nieuwe voertuigen aanmelden

Meer contact met TVM

  • Persoonlijke afspraak: als u persoonlijk advies nodig heeft van een accountmanager
  • Post: wij verzenden onze post met de 48-uursservice van PostNL

Klachten

  • Klachten: als u niet tevreden bent over onze dienstverlening

Acceptatie nieuwe verzekeringen en wijzigingen op bestaande verzekeringen

  • U ontvangt binnen 10 dagen een reactie zodra wij alle benodigde gegevens hebben ontvangen. We streven ernaar om u binnen 2 dagen een antwoord te geven
  • Als het niet lukt om binnen 10 dagen te reageren, dan laten we u weten wanneer we uw verzoek voor een nieuwe verzekering of een wijziging hebben beoordeeld
  • Bij een acceptatieverzoek voor meerdere voertuigen of een geheel bedrijf krijgt u meestal acceptatie onder voorbehoud van een akkoord. De tijd die daarvoor nodig is, wordt meestal overbrugd met een voorlopige dekking
  • Om uw vraag of acceptatie te kunnen behandelen hebben we soms meer gegevens nodig. Denk aan informatie over uw bedrijf, uw werknemers of uw (werk)materieel
  • Voor acceptatie voor de Ondernemers-AOV is soms een medische keuring nodig

Ontvangen van verzekeringsdocumenten

  • Binnen 10 dagen na het afsluiten of aanpassen van een verzekering ontvangt u een polis
  • Gaat de verzekering op een later tijdstip in, dan ontvangt u de polis voordat de verzekering ingaat
  • U ontvangt een groene kaart bij de polis voor motorrijtuigenverzekering waarvoor een groene kaart (een internationaal verzekeringsbewijs) moet worden afgegeven

Schadebehandeling en verzekeringsuitkering

  • TVM schademeldingsdienst: bij een schademelding, of rechtshulpverzoek neemt u contact op met de TVM schademeldingsdienst
  • Binnen een week ontvangt u van ons een bevestiging dat de melding is ontvangen en hoe het verdere verloop van de schadeafwikkeling is
  • E-mails of post over een gemelde schade waarop een reactie gewenst is, behandelen wij binnen 10 werkdagen. Dit geldt ook voor een transportschade of, een schade in het buitenland die u meldt bij TVM schademeldingsdienst.
  • Als wij over alle gegevens beschikken die nodig zijn om een uitkering te doen, dan ontvangt u binnen 10 werkdagen de desbetreffende uitkering

Ziekmelden van medewerkers

  • Uw medewerkers meldt u ziek via Mijn TVM bij TVM verzuimmanagement
  • De uitkering voor de module Ziekteverzuim van MedewerkerTotaal Pakket is één keer per maand

Schademeldingen via TVM intermediair

  • Schademeldingen voor verzekeringen gesloten via TVM intermediair worden gemeld bij TVM intermediair
  • TVM intermediair zorgt dan voor aanmelding van de schade bij de betrokken verzekeringsmaatschappij of wikkelt de schade zelf af binnen de daarvoor vastgestelde richtlijnen van de maatschappij

TVM verzekeringen gebruikt cookies o.a. om de website te analyseren en te verbeteren en om ervoor te zorgen dat wij voor u relevante advertenties tonen. Als u doorklikt, gaat u akkoord met het gebruik ervan. Voor meer informatie over onze cookies, klik hier.