Klanttevredenheids­onderzoek

Wat vindt u van ons? Hoe ervaart u onze bereikbaarheid, onze service en onze schadeafhandeling?

Wij willen graag weten hoe u onze dienstverlening ervaart. We onderzoeken ieder kwartaal in welke mate u onze dienstverlening aanbeveelt. Dit doen we met de specifieke NetPromoterScore-vragen (NPS-vragen) en een paar vragen gerelateerd aan klantcontactmomenten. Dit noemen we het Klanttevredenheidsonderzoek (KTO).

Dit KTO richt zich op uw ervaringen. Gericht, regulier en integraal onderzoek naar klantervaring en klanttevredenheid is een belangrijk element om meer van buiten naar binnen te verbeteren, ontwerpen en ontwikkelen. En om ervoor te zorgen dat onze inspanningen ook echt een verschil maken voor u.

TVM verzekeringen wordt met een 7,8 gewaardeerd

Dat is een van de uitkomsten van het KTO over het 1e kwartaal van 2019.

Bekijk de resultaten (pdf)

Op onze dienstverlening in het algemeen scoren we een NPS van +7 en +12 (resp. vervoer over weg en vervoer via water, beide directe kanaal). Naast de algemene NPS wordt ook de NPS op deelvragen berekend. Hiermee komen de verbeterpunten naar voren. Dit is een bedrijfsbreed onderzoek waarbij we u niet teveel vragen stellen, maar wel enkele details onderzoeken.

De uitkomsten van het 1e kwartaalonderzoek laten zien dat er verbetermogelijkheden zijn voor:

  • Mijn TVM
  • De snelheid van het afhandelen van schades
  • De informatie tijdens het afhandelen van schades

De Customer Experience (CX) werkgroep stuurt het KTO aan en coƶrdineert ook de verbeteracties. De uitkomsten van dit KTO worden intern besproken en verbeteracties worden voorgesteld en uitgevoerd.